آخرین اخبار
کد مطلب: 73200
دستور به تفنگداران دريايي آمريکايي براي هدف قرار دادن معترضان
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 1149
 

به گزارش سلام لردگان به نقل از هفته نامه فلسطيني المنار، همزمان با افزايش موج اعتراضات مردمي عليه مراکز ديپلماتيک آمريکايي در منطقه و جهان يگان‌هايي از نيروهاي واکنش سريع آمريکايي به بهانه حمايت از ديپلمات هاي آمريکايي و تامين منافع اين کشور در منطقه وارد خاورميانه شده‌اند.

برخي منابع ويژه به المنار اعلام کردند که اين يگان ها از آزادي کامل در تعامل با خطرها برخوردار هستند و حتي مي توانند در صورت احساس خطر به روي شهروندان معترض مستقيما شليک کنند.

اين منابع اعلام کردند که در ساعت هاي اخير اين نيروها به سرعت در مراکز وابسته به ارتش آمريکا در پادگان هاي نظامي اين کشور بويژه در قطر و در ناوهاي نظامي و کشتي هاي جنگي آمريکا درخاورميانه منتشر شده‌اند.

در همين راستا دولت آمريکا به رهبران سياسي پايتخت هاي متشنج عربي اعلام کرده که يگانهايي از نيروهاي واکنش سريع آمريکا در پادگان هاي اين کشور آمادگي کامل را دارند تا براي حمايت از ديپلمات هاي آمريکايي وارد عمل شوند.

اين منابع البته تاکيد کردند که اين دخالت بدون مشاوره با دستگاه هاي امنيتي در اين کشورها خواهد بود و ميزان آن را نيز ارزيابي هاي امنيتي مسئولان محافظت آمريکايي ها در مراکز ديپلماتيک مشخص خواهند کرد.

اين منابع تاکيد کردند که نيروهاي واکنش سريع در حال حاضر وارد سودان شده‌اند و صبح امروز از طريق هواپيماي‌هاي با امکان فرود عمودي در سفارت اين کشور در خارطوم به زمين نشسته اند، از سوي ديگر کميته هاي خاصي نيز در اين راستا تشيل شده است تا هواپيماهاي کوچک بدون سرنشين را راه اندازي کند تا در مناطقي که منافع آمريکا در کشورهاي عربي و کشورهاي شمال آفريقا در آنها قرار دارد، به گشت زني بپردازند.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس